وب سایت های فروشگاهی وب سایت هایی هستند كه قادر به ارائه و فروش آنلاین محصولات و كالاها می باشند. طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی از جمله تخصص های اصلی ما می باشد كه صاحبان فروشگاه های اینترنتی توانسته اند توسط سایت هایشان به پیشرفت قابل توجهی در تجارت الكترونیكی و بازاریابی اینترنتی، برسند. فروشگاه های و سایت های دارای خرید اینترتی باید به گونه ای طراحی شوند تا بتوانند كاربر را در سریع ترین زمان به كالای دلخواه وی برسانند.

ویژگی های فروشگاه های اینترنتی

جستجوی قدرتمند، ظاهر جذاب ، خرید آسان (با استفاده از درگاه های بانكی و خرید پستی) ، و دادن تخفیف های متنوع (كپن تخقیف، تخفیف درصدی، آماز قلك و … ) و نیز سرعت بالای این نوع سایت ها در جذب كاربران مهمترین عوامل هستند.
بهینه سازی سایت و سئوی آن، باید به درستی در نظر گرفته شود چرا كه برای داشتن مشتریان جدید ، جدا از تبلیغات دیگر موتور های جستجو مخصوصا گوگل بهترین راهكار می باشد.

 

هدف از داشتن فروشگاه اینترنتی چیست ؟

پیدا كردن مشتریان جدید از طریق گوگل و موتورهای جستجوگر
فروش آسان تر برای مشتریان قدیمی و جدید
فروش بدون محدودیت مكانی و جغرافیایی در سراسر ایران
معرفی محصولات و كاتالوگ و لیست قیمت
پرداخت آنلاین و بدون دردسر از طریق درگاه های بانكی
گرفتن سهم بازار از طریق مشتریان آنلاین
برند شدن در حیطه ی كاری وب و اینترنت
این موارد، از اصلی ترین هدف هایی است كه میتوان با داشتن یك سایت فروشگاهی بصورت آنلاین، از وب سایت خود انتظار داشت.

اینكه به این اهداف بتوان رسید مقوله و موضوعی جدا و تخصصی است كه ما شما را برای این كار راهنمایی كامل مینماییم. ما با آزمون و خطاهای بسیار و تجربیات فراوان و موثر در طراحی سایت های فروشگاهی در كنار شما هستیم و مكانی برای نمایش وب سایت شما خواهیم بود. 

دلایل موفقیت فروشگاه های اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی باید بسیار مشتری مدار باشد. رقبا در عرصه ی فروشگاه ها بسیار زیاد اند و فروشگاهی موفق خواهد شد كه :

امكانات كامل و اصولی بر پایه ی مشتری مداری داشته باشد.
ظاهری بسیار جذاب و تا حد امكان سبك از لحاظ بارگزاری داشته باشد و هر چیزی سر جای خودش باشد.
و مهمتر از همه اینكه، طراحی فروشگاه باید بر پایه ی گوگل و بهینه سازی شده برای آن باشد.
سئوی قدرتمند حتی می تواند 2 مورد قبلی را تحت تاثیر و بی اثر كند. اما باید توجه داشته باشید كه هر 3 مورد در كنار هم باید باشد. یعنی اگر كاربر به فروشگاه نیاید، هرچه قدر زیبا و كامل باشد سایت، تاثیری ندارد و سئوی سایت نیز هرچه قدر قوی باشد ولی در صورتی كه امكانات ناقص داشته باشد و ظاهری نه چندان خوب داشته باشد، مشتری از شما خرید اینترنتی نمیكند.

منبع: سایت http://shatranjadv.ir/component/k2/item/29-%D8%B6%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D9%88-%D8%AF%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82%DB%8C%D8%AA-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%9F.html